جزئیات جدید از شگرد کلثوم برای قتل‌های سریالی فاش شد

صندوقچه اسرار بیوه سیاه

رازگشایی کارشناسان پزشکی‌قانونی از راز جنایت 

کارشناسان پزشکی‌قانونی در معاینه جسد پسر نوجوان کشف شده در مزرعه ذرت، ‌نظر دادند مرگ او براثر ضربه جسم سخت به جمجمه‌اش بوده که باعث قتلش شده است. 
کد خبر: ۱۴۲۳۶۷۶

به گزارش خبرنگار جام‌جم، جسد این پسر 12 ساله، ظهر دوازدهم شهریور امسال در حالی‌که در میان بلوک‌های سیمانی شبیه تابوت در مزرعه ذرت در اتوبان آزادگان افتاده بود، پیدا شد‌. کارگر یک کارخانه در آن حوالی‌، جسد را یافته و به پلیس تهران اطلاع داده بود‌. چون علت مرگ این نوجوان مشخص نبود، پیکر او با دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران به پزشکی‌قانونی منتقل شد‌. این در حالی بود که ماموران در بررسی پرونده‌های افراد گمشده ‌نتوانستند هویت‌ پسر فوت شده را پیدا کنند و ردی از خانواده‌اش هم پیدا نشد‌. سرانجام با گذشت سه هفته از کشف جسد پسر ناشناس، کارشناسان پزشکی‌قانونی اعلام کردند که مرگ او براثر اصابت جسم سخت به ناحیه سر و جمجمه‌اش بوده که همین باعث مرگ او شده و براثر حادثه نبوده، بلکه او به قتل رسیده است. 

 با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به پرونده از‌سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران وارد مرحله جدیدی شد و جست‌و‌جو برای دستگیری عامل یا عاملان قتل او آغاز شد تا راز این جنایت فاش شود‌. 

 

 

newsQrCode
برچسب ها: جنایت قتل جسد
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها